چگونه اعتماد کنیم؟

ارزشمند ترین سرمایه ای که در این سالها در مجموعه کالاهدف نصیب مان شده است خوش نامی و اعتباری بوده که همیشه سعی در گسترش آن با بکارگیری خدماتی خالصانه در اسرع وقت و محصولاتی با کیفیت و اقتصادی داشتیم. آنچه که  همیشه در پی آن هستیم پشتیبانی لحظه ای از هموطنان کشور عزیزمان است. 

سوالی که همیشه ذهن شما عزیزان را هنگام خرید از فروشگاه های اینترنتی به خود جلب می کند چطور میتونم به این فروشگاه اعتماد کنم هست؟

 فروشگاه کالاهدف پس از کسب مجوزهای رسمی از اتحادیه لوازم خانگی در زمینه فروش آنلاین لوازم خانگی و لوازم صوتی و تصویری، با بیش از یک دهه فعالیت و  با هدف گسترش ارائه خدمات هر چه بهتر به مشتریان خود در سراسر کشور ایجاد شده است. کالاهدف خدمات متمایزی چون مشاوره تخصصی رایگان، ارسال سریع و پرداخت در محل را با هدف جلب رضایت مشتریان فراهم کرده است.

مجوز اینماد چیست؟ نمادی برای اعتبار بخشیدن به فروشگاه‌های اینترنتی

خرید از فروشگاه‌های اینترنتی همواره با ترس و اضطراب‌هایی همراه است که اعتماد کردن به یک سایت را دشوار می‌کند. حتما شما هم تاکنون بارها شنیده‌اید که فردی خریدش را از یک سایت فروشگاهی تکمیل کرده، اما با گذشت روزها هنوز هیچ محصول یا خدماتی دریافت نکرده است. مرکز توسعه تجارت کشور برای جلوگیری از کلاه‌برداری‌های اینترنتی، کسب‌وکارها را مجبور به دریافت اینماد می‌کند. در این مقاله به سوال «مجوز اینماد چیست» پاسخ می‌دهیم وچگونگی استعلام اینماد را توضیح می‌دهیم. با خواندن مطلب پیش رو همه سوالات شما در ارتباط با enamad برطرف خواهد شد.

اینماد یا نماد اعتماد الکترونیکی مجوزی است که کسب‌وکارهای اینترنتی برای اعتبار بخشیدن به سایت خود باید از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی متعلق به وزارت صنعت، معدن و تجارت دریافت کنند. این نماد درواقع با هدف ساماندهی و احراز صلاحیت این کسب‌وکارها صادر می‌شود و به فعالیت کسب‌وکارهای اینترنتی مشروعیت و اعتبار می‌بخشد.

دارندگان فروشگاه های اینترنتی آنلاین با داشتن شرایط کامل و همچنین مجوز کسب از اتحادیه صنف خود فقط موفق به کسب این نشان میشوند.

لازم به ذکر است که فروشگاه های اینترنتی در صورت تخلف و مغایرت از دستور العمل وزارت صنعت، معدن و تجارت در رابطه با حقوق مصرف کنندگان این نشان را از دست می دهند، حتی در صورت بر طرف کردن مشکل  در سوابق مندرج در اینماد تخلف فروشگاه ثبت میشود و مشتریان با کیلیک کردن روی اینماد فروشگاه فوق سابقه های تخلف  فروشگاه مربوطه را رویت می کنند. 

نماد فروشگاه اینترنتی کالاهدف(کلیک نمایید)

چشم انداز های کالاهدف

مدیر فروشگاه

به نام خدای مهربان

ارزشمند ترین سرمایه ای که در این سالها در مجموعه کالاهدف نصیب مان شده است خوش نامی و اعتباری بوده که همیشه سعی در گسترش آن با بکارگیری خدماتی خالصانه در اسرع وقت و محصولاتی با کیفیت و اقتصادی داشتیم.
آنچه که  همیشه در پی آن هستیم پشتیبانی لحظه ای از هموطنان کشور عزیزمان است. 

نیاز به پشتیبانی دارید؟

مجموعه کالاهدف همواره رسالت اصلی خود را کمک و پاسخگویی مشتریان عزیز میداند. سالها فعالیت و تلاش در این مجموعه در رابطه با مبحث لوازم خانگی کم و بیش تجربه ای را در اختیار ما قرار داده است که بیان آنها شاید پاسخی به برخی از سوالات در ذهن شما باشد. ما آماده پاسخگویی به سوالات شما در حد توان هستیم. 

۰۲۱-۳۳۱۳۳۰۰۰

خدمت به مشتریان

اهداف بلند مدت

خدمت رسانی به مشتری، جزء برنامه های اصلی کاری ما بوده و هست. بر همین اساس، تمام سعی و تلاش تیم فنی و فروش شرکت این است که رضایت خاطر مشتری تامین شده و تجربه خوبی از خرید ، در ذهن مشتریان عزیز نقش ببندد. از این رو استفاده  از اجناس با کیفیت بسیار بالا، بهره گیری از سیستم تخفیف، هدیه، حمایت بیشتر از مشتریان دائم و … برای رسیدن به این مهم  در نظر گرفته ایم.